Ga naar inhoud

Printer doet het niet!!

dominiquebg

Aanbevolen berichten

Dit krijg ik zonder problemen als ik een testpagina afdruk in pdf net zoals het lukt om een testpagina af te drukken van de printer.

Windows

Testpagina voor de printer

De installatie is gelukt.

Als u deze gegevens kunt lezen, is PDFCreator correct op DOMINIQUEBG-HP

geïnstalleerd.

De onderstaande gegevens beschrijven de instellingen voor het

printerstuurprogramma en van de printerpoort.

Opgegeven tijd: 19:26:52 12/ 09/ 2011

Computernaam: DOMINIQUEBG-HP

Printernaam: PDFCreator

Printermodel: PDFCreator

Kleurondersteuning: Ja

Poortna(a)m(en): PDFCreator:

Gegevensindeling: RAW

Sharenaam: PDFCreator

Opmerking: eDoc Printer

Stuurprogramma: PSCRIPT5.DLL

Gegevensbestand: PDFCREAT.PPD

Configuratiebestand: PS5UI.DLL

Helpbestand: PSCRIPT.HLP

Stuurprogrammaversie: 5.02

Omgeving: Windows x64

Standaardgegevenstype: RAW

Extra bestanden die door dit stuurprogramma worden gebruikt:

C:\Windows\system32\spool\DRIVERS\x64\3\PSCRIPT.NTF

Dit is het einde van de testpagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij word en andere office prod. krijg ik de melding dat er problemen zijn met de printer, als ik doorklik verschijnt er een pop up dat meldt " er kan niet worden afgedrukt er is geen printer geïnstalleerd"

Het wordt maar erger blijkbaar.... zou het met een update kunnen zijn van windows7 want ik herinner dat het probleem opdook op 21 juli en dat ik dan na zoeken een systeemherstel deed dan was het probleem van de baan, echter in augustus had ik het weer zitten, maar ik kon het systeemherstel van voor 21 juli niet meer selecteren, zodanig ik maar blijf zitten met dit probleem.

Bedankt alvast voor jullie reeds gegeven respons op mijn wel bijzonder probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een zoveelste systeemherstel die enige tijd heeft geduurd, kan ik terug pfd bestanden maken via Word, nu wordt de pop up niet meer weergegeven die zegt dat er geen printer is geïnstalleerd.... Via pdf lukt het me weer

de gewone hp printer geeft geen foutmelding maar printen doet hij nog niet, volgende scherm heb ik omtrent de printer, ter info ik kan weer ctrl print screen doen... maar krijg het niet geplakt hier. Ik krijg de naam van printer zonder problemen etc maar de status is : niet actief

post-28054-1417704563,957_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.