Ga naar inhoud

lan verbinding gaat niet meer, Draadloos internet wel.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ja wlan schakel ik altijd uit als ik internet via lan verbinding ;)

daar heb ik al ervaringen mee gehad en dat doe ik ondertussen al onmiddelijk.

Ja ik dacht wel al dat er iets scheelt aan de kaart.

Ik ga het eens proberen.

groeten Jordy

Geplaatst:

ja maar draadloos internet gaat ( maar alleen by men vriendin ) hier thuis is de wifi heengegaan :D

en ja die ping localhost ... duurt nogal :o

er komt een hele reeks :

Antwoord van ::1: tijd>1 ms

...

Geplaatst:

Resultaat :

ping statistieken voor ::1:

paketten verzonden = 5000, ontvangen = 5000, verloren = 0

0% verlies

blablaba ...

dus blijkbaar scheelt er niets aan de netwerkkaart ?

Geplaatst:

Je kan naar de lichtjes naast de connector kijken en die op je router of switch. Als die niets doen ben je vrijwel zeker dat het de connector is. Gaat het "Link" lichtje aan dan weet je dat er tenminste 2 van de 8 pinnetjes goed zijn. Krijg je ook trafiek, flikkerend lichtje dan ben je vrijwel zeker dat de connector ok is .

Voor alle zekerheid kan je ook eens een andere kabel proberen. Ik weet dat je met andere PC's wel connectie krijgt met die kabel, maar je weet nooit, een rare combinatie plug - connector. (waterkansje, maar goed).

Geplaatst:

ja maar dat is het net , als ik kabel insteek zie ik de 2 Lichtjes van de netwerkkaart branden, een brand en de andere '' flikkert '' geloof ik.

Kheb wel gezien dat het lipje waar de connector in '' klik '' dat die over is ...

Geplaatst:

Dat lipje zit aan de stekker van de kabel, als het dat is wat je bedoelt ?

Dan zou ik toch eens een andere kabel proberen, want hier heb je natuurlijk kans op een slecht contact. De ene stekker/connector combinatie past al wat vaster dan de andere, dus dat kan de oorzaak zijn.

Geplaatst:

nene de ingang naar de connector van de netwerkkaart , daar zit by my zo een lipje horizontaal, dat is over, maar het verbaasd my echt dat dat de reden zou zijn tot ...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.