Ga naar inhoud

Site VS database

Tcheetta

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb recent dit probleem:

Mijn database komt niet overeen met wat er op m'n site staat.

even meer duidelijkheid:

Ik stuur bv een tekstje in als: 'dit is een test'. Dit zou dan naar mijn database gestuurd moeten worden. Maar op m'n database wordt dit niet ontvangen. Hetzelfde geldt als ik mijn tekst verander en/of bijwerk bv: 'dit is een test voor de duidelijkheid'.

Het rare er van is dat ik op een andere pagina, die de database aanroept om alle tekstjes die ingestuurd werden onder elkaar te zetten, wel de aangepaste versie zie. Op database zie ik alleen de oude.

Nu is het ook zo dat nieuwe teksten die ingestuurd worden niet getoond worden in de database en ook niet op die pagina.

Weet iemand hoe dit komt?

Onderaan m'n database (phpmyadmin) is dit te lezen:

Een recentere versie van phpMyAdmin is beschikbaar, u zou een upgrade kunnen overwegen. De nieuwe versie is 3.4.4, uitgebracht op 2011-08-24.

De phpMyAdmin configuratie opslag is niet volledig ingesteld, sommige uitgebreide mogelijkheden zijn uitgeschakeld. Om te weten te komen waarom klik hier.

Hoe ik m'n database moet updaten weet ik niet en ook dat ondere snap ik niet helemaal.

Toch alvast bedankt!

mvg,

Tcheetta

ps: wegens een drukke week kan het even duren voor ik terug antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je iets zelf geschreven of een bepaald gedownload pakket waarmee je dingen naar de database wilt wegschrijven?

In beide gevallen kan het wel eens betekenen dat er iets niet goed gaat tijdens het wegschrijven van de gegevens of tijdens het ophalen ervan (oude sessies bijvoorbeeld).

als je een gedownload CMS systeem zoals drupal of joomla of iets dergelijks gebruikt zou alles gewoon goed moeten werken. Een enige optie zou DAN zijn om het CMS systeem te updaten naar de nieuwste versie.

Laat het even weten.

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.