Ga naar inhoud

Office 2010 werkt niet meer

janvanhethek

Aanbevolen berichten

Hoi,

Het begon allemaal gisteren. Ik wou even een samenvatting maken en toen kwam dit:

post-26553-1417704560,9793_thumb.png

En in de vakantie zij hij ook iets dat de licentie niet kan controleren. Er miste een bestand die in C:\Config.Msi moest staan, zodat hij de licentie kon controleren.

Dus eh... Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen maar hopelijk jullie wel.

Ik hoop dat jullie iets weten want ik heb Office heel hard nodig!!!!

Een snel antwoord zal fijn zijn!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zelf weet ik het niet ik heb een CD van de buurman gekregen. Ik had het gïestalleerd en hij werkte. Ik denk dat ik Office nu een half jaartje heb. Een keer stond er boven dat ik het moest activeren. Heb ik gedaan, en sinds toen werkte hij niet meer.

Kan ik Office VOLLEDIG verwijderen. En met volledig bedoel ik dat de PC niet eens meer weet dat Office 2010 er ooit op heeft gestaan? Als dat zou kunnen zou ik dat heel fijn vinden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo simpel is dat allemaal niet (meer). Vanaf Office 2010 kan je niet zomaar een "gevonden" serial ingeven en deze activeren. Office 2010 is zwaar beveiligd. Op internet staan zeer technische artikels hoe Office 2010 je activering controleert.

Als je buurman de Office al geactiveerd heeft met die code, is er geen "code" meer vrij, en zal hij bij jouw NIET geactiveerd kunnen worden. En bij installatie wordt er ook een verbinding gelegd met de Microsoft-servers. Ook al denk je een "vrije" code gevonden te hebben, dan nog maakt Microsoft contact met internet om te controleren of alles wel klopt.

U hebt Office hard nodig? Dan zou ik het kopen.

Voor studenten zijn er gunstige Office 2010 prijzen!

U kan ook OpenOffice gebruiken dat is gratis.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Hoi janvanhethek,

is de installatie van Open Office gelukt ?...

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.