Ga naar inhoud

Aansluiten LCD tv op computer


Sannes

Aanbevolen berichten

Beste heren,dames

Ik stuit op een probleem bij het aansluiten van mijn scherm op mijn computer. Dit is een lcd scherm wat voor de verhuizing perfect dienst deed als computerscherm.

Na de verhuizing blijkt dat elke keer als ik het scherm aansluit hij op stand-by springt.

Ik heb al verschillende kabels geprobeerd. Het probleem is dat het scherm aangeeft (check signal-cable) als ik hem aansluit op de dvi-dvi. Als ik hem vervolgens aansluit op de dvi(pc)- rgb(scherm) lijkt hij hem wel te pakken maar gaat het scherm op standby lijkt wel..

Een erg frustrerend probleem en ik hoop dat iemand hier mij misschien kan helpen.

Kan het misschien zijn dat ik gebruik maar van een aanzetstukje op de kabel, om van ::::: naar ::::::: - te veranderen?

Vriendelijke groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trek de stekker eens uit je voeding en druk enkele keren op de aan knop van je pc zodat je pc volledig spanningsloos is.

Maak je kast aan de zijkant open

Zorg dat je statisch ontladen bent voor dat je binnen in je pc aan de gang gaat.

Maak de aansluiting los van je grafische kaart en haal de grafische kaart eens uit het slot van je moederbord, monteer alles terug in omgekeerde volgorde.

Het gebeurt wel eens dat er door een slecht contact je grafische kaart geen signaal meer geeft.

Los dit iets op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.