Ga naar inhoud

Prijsschatting laptop (MSI - 1651)

GregDeckers

Aanbevolen berichten

Heb onlangs een nieuwe laptop gekocht en zou de volgende graag verkopen:

Deze laptop is 2 jaar oud.

15,4 inch WSXGA+ GLARE TFT

Express Card

4-in-1 Cardreader

HDMI

Dolby Surround

FireWire

NVIDIA 9800M GS Graphics 1 Gb Videoram

Intel® Quad Core Processor Q9000 2.0 Ghz - 6MB

2GB DDR2 (800MHz) Memory Module +

2GB DDR2 (800MHz) Memory Module

320GB 7200rpm (16Mb cache) Serial ATA Harddisk + Shockprotection

Bluetooth Module Notebook

Intel® WiFi Link 5300 (11/54/300/450Mb) WLAN

8 x DVDRW Drive (DVD+/+RW / DVD-/-RW / DVDRAM)

6 Cell notebook batterij

Keyboard (BE/FR AZERTY)

Laptop wordt voor de verkoop, door de firma, volledig nagekeken op hardware gebreken (nog in garantie tot juli volgend jaar). Alles zal dus inorde zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me een vrij goede referentie, niet ?...

Ik zou hem op een aantal zoekertjessites plaatsen...met foto's en eventueel ook vermelden welke software er op staat.

Belangrijk is dat je je zoekertje elke dag opnieuw plaatst, zodat het bovenaan staat...de meeste shoppers bekijken enkel de eerste pagina's en zo vergroot je stevig je kansen een kandidaat koper te vinden...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me een vrij goede referentie, niet ?...

Ik zou hem op een aantal zoekertjessites plaatsen...met foto's en eventueel ook vermelden welke software er op staat.

Belangrijk is dat je je zoekertje elke dag opnieuw plaatst, zodat het bovenaan staat...de meeste shoppers bekijken enkel de eerste pagina's en zo vergroot je stevig je kansen een kandidaat koper te vinden...:top:

Blijkt toch van niet. Had hem online gezet voor 750, maar dit blijkt véél te veel te zijn. Ookal snap ik dat niet. Een evenwaardige laptop nu kopen kost rond de 900a950 (en dat dan zonder optionele garantie voorwaarden).

Meeste zeggen 300, maar dit lijkt me wel enorm weinig. Niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

600 euro lijkt me een eerlijk bedrag.

300 euro is echt belachelijk.

Jah, vind ik ook.

Sommige mensen zeggen "maximum 300" (komend van 1600 2 jaar geleden), wat ik enorm vreemd vind.

Andere zeggen zoals u 5a600.

Vind dit een vrij opvallend verschil en weet niet echt wie ik nu eigenlijk kan/moet geloven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt altijd mensen die weinig willen betalen en hopen dat je verkoopt.

Maar dan zijn er 2 soorten kopers:

De ene die het budget niet hebben om 900 euro uit te geven voor een goede laptop en die zouden 600 euro willen geven voor uw laptop.

De andere weten beter en ze hebben gelijk:

Laptop van 2 jaar is vrij oud naar laptop norm want na 2 à 3 jaar begint het sterk te verslijten.

Dan moet er meestal een harddisk of nieuwe batterij gekocht worden.

Zulke mensen zullen niet meer geven dan 300 euro.

Dus is het voor u te hopen dat je de eerste categorie koper kan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat je voor de vraagprijs van jouw tweedehands laptop momenteel reeds een gloednieuwe laptop kan kopen...uiteraard met compleet andere specs...

Maar, voor véél mensen is een laptop gewoon een laptop...zonder meer...en, daar kan uiteraard het schoentje wat knellen...:dong:

Feit is dat ie zeer zeker verkoopbaar is aan een goede prijs, maar het zal zeker eventjes afwachten worden naar de geschikte kandidaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.