Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

IK heb sinds enkele dagen een nieuwe laptop gekocht en die wou ik dus met het internet verbinden, dus ik laat hem verbinding maken met het netwerk. En dan komt er een melding dat ik geen internettoegang heb, bij netwerkcentrum staat dat er verbinding is met een onbekend netwerk terwijl dit toch wel mijn eigen netwerk is.

Op mijn PC werkt het draadloos internet perfect.

Als je een oplossing weet, gelieve dan wel volledig te zijn want ik zoek al 2 dagen het internet af naar oplossingen maar die leveren eigelijk niets op.

Alvast bedankt

Geplaatst:

Sluit je je laptop rechtstreeks aan op de modem van je provider?

Indien ja, kan je dan eens de output geven van ipconfig.

Ga naar Start.

Typ 'cmd' in het zoekvak en druk op enter.

In de command prompt typ je ipconfig /all

Geplaatst:

het is opgelost, had mijn router kapot geholpen door veel instellingen te veranderen, moest nieuwe router kopen maar alles werkt nu wel perfect

Geplaatst:

Als je de router kapot geholpen door te veel instelling te veranderen kan je steeds terug naar fabriekinstelling zetten door achteraan een paar keer met een dun naaldje in een dun gaatje te prikken.

Dus je kan dus onmogelijk de router kapot maken door veel instelling te veranderen.

• 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.