Ga naar inhoud

GTX470 vs. RADEON 6950

Bottol

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb de mogelijkheid om mijn jaar oude ASUS GTX470 (1.28GB) kaart te verkopen voor dezelfde prijs als ik een Sapphire 6950 1gb (Dual Fan) kan kopen. Lijkt me een goede deal maar ik had graag jullie mening hierover gehoord... Ik twijfel nog opdat de Kepler kaarten niet veraf zijn. Zal vooral BF3 gaan spelen komende maanden :top:. Resolutie=1920x1080

Configuratie

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=width: 25%]CPU

Intel Core i7 870 2.93GHz[/TD]

[TD=width: 25%]Motherboard

MSI P55A-GD65 iP55[/TD]

[TD=width: 25%]Memory

Kingston 2x2GB DDR3 PC12800 CL9.0 HyperX[/TD]

[TD=width: 25%]Graphics Card

Asus Videokaart PCI-e GeForce GTX470 1.28GB [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hard Drive

Samsung 1TB SATA300 32MB, HD103SJ[/TD]

[TD]Sound Card

Onboard[/TD]

[TD]Power Supply

Cooler Master Voeding GX-650W 650W[/TD]

[TD]Case

Cooler Master Midi Tower Centurion 5 II ATX No PSU[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]CPU cooling

Scythe Processor Koeler Mugen 2 Rev. B AMD & Intel[/TD]

[TD]GPU cooling

/[/TD]

[TD]OS

Windows 7 64bit[/TD]

[TD]Monitor

LG TFT Monitor W2253V-PF 22",[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

aangepast door Bottol
fout
Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik jouw was zou ik hem denk ik verkopen en dan even een tijdje zonder videokaart doen. terwijl je wacht op de nieuwe videokaarten. deze zullen naar verwachting eind dit jaar uitkomen of begin volgend jaar. dit zou ik doen omdat je dan nog wat meer geld voor je videokaart krijgt en je daarna eventueel goedkoper een HD6950 (2GB) kunt kopen of misschien 1 van de nieuwere kaarten.

ik zou niet een GTX470 voor een 1GB HD6950 ruilen. dit omdat de HD6950 2GB meestal boven de GTX470 uit komt en de GTX470 en HD6950 1GB ongeveer gelijk zijn (Naar mijn weten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.