Ga naar inhoud

usb stick van Vodafone wil niet installeren (beheerders probleem)

connymc

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem met de usb stick van Vodafone.

Installatie lukt niet omdat ik geen beheerders toelating heb. Ik heb

Alles geblokkeerd behalve het administrators account maar ik blijf de melding krijgen.

het zou een probleem zijn bij Windows, ik heb na de crasch van vorige

Week mijn pc terug moeten laden met de cd van Windows en dan is het probleem begonnen.

Ik werk met Windows xp profesional.

Hopelijk weten julie een oplossing.Ik kan nog internetten met de laptop indien dat nodig moest zijn voor dit probleem.

Groetjes Conny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoelt u dat u met een beheerders account moet aanmelden om de usb stickte kunnen lezen, of om het programma uit te voeren ?

Zelfs indien u Windows terug installeert is er altijd één account met beheersrechten.

Gaat het om een bestand waar u geen toegang toe hebt kan u met diezelfde account "eigenaar" worden van het bestand (bij geavanceerd). U kan dan ook andere gebruikers rechten geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Promind,

Ik heb als enig accound een administrators accounts aangemaakt zonder opstartscherm.

De stick werkt zonder probleem op de laptop maar niet op mijn andere pc.

Dit krijg ik als melding : de installatie van vodafone kan niet geinstalleerd worden daar u geen beheerders toelating hebt, maar er is maar één beheerder de administrator en dat ben ik. Er is dus ook maar één opstartscherm.

Ik heb al geprobeerd om er nog een account bij te zetten met beheerders toelating maar het probleem blijft hetzelfde .

Groetjes Conny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoy,

dat lukt ook niet, maar ik heb iets anders gevonden een conflikt tussen administrators.

er staat :administrator dit ben ik

en dan : administrator.HOME en de naam van de pc

dus zijn er wel twee administrators.

en dat is dus het probleem, maar hoe kan ik nu zeker zijn dat er maar op 1 pagina word gewerkt.

Groetjes Conny

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste administrator is van de oorspronkelijke installatie. De tweede is van de her-installatie. Daarom heb je twee sets home directories.

Wat er waarschijnlijk gebeurd is, is dat de oorspronkelijke administrator exclusieve rechten heeft op bepaalde files.

Je moet dus nu die rechten op de nieuwe zetten. Dat kan je door je eerst "eigenaar" te maken met alle rechten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.