Ga naar inhoud

Gaming laptop

Mike13

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik zoek een gaming laptop om een games zonder lag op te spelen. Het hoeft niet speciaal een gaming laptop te zijn maar gewoon een waar ik games op kan spelen zonder lag.

Nu had ik deze gevonden:

KLEUR KEUZE Silver Anodized Aluminum Cover bewerken

PROCESSOR 2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2,00 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,90 GHz bewerken

BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands bewerken

SYSTEM RECOVERY Besturingssysteem Windows®: herstelmedia niet inbegrepen bewerken

MICROSOFT-SOFTWARE Microsoft® Office Starter 2010 bevat versies van Word en Excel met beperkte functionaliteit en advertenties. Zonder PowerPoint of Outlook. bewerken

SERVICES EN SUPPORT 1Yr Next Day Hardware Support bewerken

ACCIDENTAL DAMAGE-BESCHERMING No Accidental Damage Protection bewerken

BEVEILIGINGSSOFTWARE McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden - Nederlands bewerken

DATASAFE ONLINE BACK-UP DataSafe Online Backup 2GB - 1 year licence bewerken

LCD-SCHERM 44 cm (17.3") HD (1600x900) WLED - breedbeeldscherm met TrueLife™ bewerken

GEHEUGEN 6.144 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 4.096] bewerken

HARDE SCHIJF 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf bewerken

OPTISCH(E) STATION(S) dvd+/-rw (CD & DVD lezen en schrijven) bewerken

GRAFISCHE KAART 1GB NVIDIA® GeForce® GT 550M Grafische kaart bewerken

HOOFDBATTERIJ 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh) bewerken

DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Intel® Centrino® Wireless-N 1000 (EUR) bewerken

TV-TUNER TvTuner niet inbegrepen

Is zoiets dan goed op te kunnen gamen?

Ik heb er zelf namelijk nog niet echt verstand van, en als hij niet goed is waar moet ik dan wel opletten?

Heel erg bedankt alvast:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.