Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat vinden jullie van de volgende onderdelen voor een PC: http://goo.gl/Th0La

Ik heb nog niet genoeg geld, maar als ik dat wel heb wil ik die onderdelen aanschaffen om de pc daarna zelf in elkaar te zetten.

Ideeën, opmerkingen of adviezen zijn zeer welkom :D

Groeten,

Doemar

Geplaatst:

Is het de bedoeling om over te klokken?

Zo nee dan is het beter om Intel Core i5 2500 en zonder K te nemen.

Ik zou de voeding zwaarder nemen want de videokaart heeft 550 watt nodig en dan is 650 watt voeding maar nipt.

Wilt je wel overklokken dan dient je een andere moederbord en geheugen te nemen.

Geplaatst:

denk je dat je die 2 TB vol krijgt? want meestal is 1 TB wel voldoende.

is er een speciale reden waarom je 16GB ram in je pc wilt?

denk je veel bluray te gaan branden en afspelen? want persoonlijk denk ik dat het ngo wel even duurt voordat bluray volledig van de grond is.

je weet dat je nu zelf moet gaan assembleren?

heb je al een besturingssysteem?

ik raad dat moederbord af omdat het een micro atx is en atx moederborden meer functies hebben, meer aansluitingen en meer ram geheugen ondersteunen (meestal).

@ stegisoft

er word trouwens 550W aangeraden voor het hele systeem, dit hoeft hij dus niet te (ver)gebruiken.

maar ik vind wel dat je gelijk hebt. ik vind dat als er 550W word aangeraden dat het beter is om er minimaal 50W boven te gaan zitten. wat hier gedaan word.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.