Ga naar inhoud

Defragmentatie duurt 24h

Michelinde

Aanbevolen berichten

Voorlopig lijkt hij terug op redelijke snelheid te werken, maar ik weet niet in welke mate dit een placebo effect is
Laat het nog even bezinken ... totdat je weet of het een placebo of realiteit is ? En laat dan maar iets weten (want er moet dan nog wat opgeruimd worden).
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zal de PC nu opnieuw opstarten en hem overnacht laten defraggen, wish me luck! :)

Update: Het lukt me niet windows in veilige modus te starten, herhaaldelijk de F8 toets indrukken verandert niks aan de opstartcyclus.

Vroeger merkte ik ook wel eens dat ik na een foutieve afsluiting nooit kon kiezen tussen de verschillende opties in het opstartscherm, ik moest steeds wachten tot de timer afliep.

Wel geeft Windows nu ineens in de rechteronderhoek aan dat ik geen legitieme versie van Windows heb. Even ter informatie, de overmatig gedecoreerde installatieCD ligt langs me in het originele hoesje, dus de melding is gewoon nonsens :P

aangepast door Michelinde
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu herhaaldelijk de PC opnieuw opgestart en continu op de F8 getokkeld maar elke keer opnieuw is de PC gewoon opgestart, niet in veilige modus. Ben nu Smartdefrag aan het downloaden.

Volgens mij heb ik 2 harde schijven van elk 500 GB, apparaatbeheer geeft 2 ATA devices weer.

aangepast door Michelinde
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.