Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoikes,

ken iemand die een probleem heeft met haar windows 7 laptop en zou haar graag helpen.

ze heeft live messenger...maar de live messenger bevindt zich in haar postvak in(verzonden berichten,......),ze zou graag hebben dat haar live messenger apart staat zonder steeds naar de postvak in te gaan...net als op mijn pc(xp) en de pc van mijn gebuur(vista).

hopelijk begrijpt u het probleempje...want het lijkt mij niet echt duidelijk denk ik:hmmmm:.

groetjes anatool en een prettig weekend aan iedereen!!!!!!

Geplaatst:

Klik op start (Windowsknop links onderaan) en ga naar de lijst alle programma's.

In deze lijst zoek je Windows Live Messenger...wanneer je deze hebt gevonden klik je er met rechts op en kies je voor Kopiëren naar bureaublad (snelkoppeling maken)...vanaf nu kan je Windows Live Messenger opstarten door dubbel te klikken op de nieuwe snelkoppeling op het bureaublad.

Geplaatst:

dat heb ik reeds gedaan asus...wat ik wil zeggen :ik druk op live messenger op haar pc...maar dan ga ik onmiddelijk naar haar windows live(postvak in,verzonden berichten,....) op mijn pc is dit anders:ik druk op live messeneger ,dan zie ik gewoon mijn contactpersonen...pas als ik een email ontvangen heb...ga ik naar mijn windows live.

(bovendien is haar windows live in het engels).

toch bedankt voor de vlugge hulp!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.