Ga naar inhoud

systeemkast schoon gemaakt maar...


misteragga

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga naar apparatenbeheer

Onderaan ziet je usb drivers

Klik op ieder usb-driver en dan met de rechtermuisknop op installatie ongedaan maken.

Herstart de computer en Windows zal de drivers opnieuw installeren.

oke het probleem is opgelost denk ik met aparaat beheer maar nu zit ik nog steeds met het cpu probleem met windows live messenger ik heb daar namelijk wel andwoord voor gehad maar nog niet voldoende voor mij ik wilde graag weten of de systeemkast mischien nog eens open moest om de stof te verwijderen in de buurt van de processor als daar natuurlijk stof is.

of dat er mischien nog wat anders onder handen genomen moet worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet weten dat je maar een duallcore cpu hebt en een niet zo sterke grafische kaart,dus je mag daar dan ook geen wonderen van verwachten helaas.

Alles met betrekking tot beeld vergt redelijk wat rekenkracht van zowel de cpu als van de grafische kaart.

Ik denk dus dat je niet echt een probleem hebt maar de pc is volgens mij aan de zwakke kant voor de zwaardere taken zoals live video beelden en dergelijke.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke nou ik zal de kast als nog schoon maken cooller en onder de cooller als dat niks oplevert dan een niewe systeemkast

halen want de kast is al bijna 5 jaar oud ik denk dat het geen nut heeft om de kast te verbouwen en anderen onderdellen

er in te plaatsen verder houd ik jullie op de hoogste wat de resultaat is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.