Ga naar inhoud

Opstartproblemen "Blue Screen"

david879

Aanbevolen berichten

Beste,

Tijdens het uitvoeren van een systeemherstel viel mijn Vista (x64) computer uit. Toen ik hem weer opstartte kreeg ik nét voor het invoeren van de inloggegevens een blue screen te zien.

"A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage to your computer."

Gevolgd door wat (niet bruikbare) informatie en onder aan de technical information:

"*** STOP: 0x0000C1F5 (0xFFFFFFFFC01A000A, 0xFFFFFA8004A2C000, 0x0000000000000000, 0

x0000000000000000)"

Safe Mode en andere opstartmethoden (F8) werken niet. Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat dank,

david879

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben je in het bezit van een Windows herstelschijf of de originele installatie- cd?

Je kan deze handleiding (klik erop) volgen ook al is die voor Windows 7, begin bij Hoe gebruik ik een systeemherstelschijf in noodgevallen.

Als je eenmaal het scherm opties voor systeemherstel voor je hebt kies je eerst opstartherstel.

helpt dat niet probeer dan het terug zetten van een herstelpunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die gelezen maar erg wijzer werd ik er niet van... Ik kan die hotfix sowieso niet op mijn pc zetten want ik krijg hem niet eens aangemeld.

---------- Post toegevoegd om 12:03 ---------- Vorige post was om 11:50 ----------

Ik heb helaas ook niet zo'n herstelschijf of installatie-cd. Is er een manier om deze toch te krijgen? door hem te downloaden bijvoorbeeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de installatie cd/dvd misschien lenen bij vrienden of familie. Met een recovery of herstel cd/dvd van iemand anders kan je niets doen omdat er gegevens over de hardware op straan en die gaan niet kloppen voor jous systeem.

De installatiesleutel heb je normaal niet nodig en indien toc, gebruik je gewoon je eigen code.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.