Ga naar inhoud

Opstartproblemen "Blue Screen"

david879

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ok! Ik heb het programma m.b.v. IMGBURN op een cd gezet. Als ik mijn computer opstart krijg ik dan te zien: Press any key to boot from CD, dan druk ik op een toets en gaat hij bestanden laden. Als dan weer de groene balkjes onder ©Microsoft voorbij zijn springt hij weer op het Blue Screen... Misschien is de Hotfix een oplossing? Hoe doe ik dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan deze handleiding (klik erop) volgen ook al is die voor Windows 7, begin bij Hoe gebruik ik een systeemherstelschijf in noodgevallen.

Als je eenmaal het scherm opties voor systeemherstel voor je hebt kies je eerst opstartherstel.

helpt dat niet probeer dan het terug zetten van een herstelpunt.

heb je het volgens de handleiding gedaan, en zoals hierboven beschreven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar loopt er iets fout, je moet het volgende doen en uitvoeren:

2. Plaats de systeemherstelschijf in het cd/dvd station van de computer. Herstart je pc.

▐ 3. Er verschijnt nu in beeld zoiets als "Druk op een toets om de computer vanaf de systeemherstelschijf op te starten". Druk dan gewoon op een willekeurige toets.

Opgelet : als u de melding "Druk op een toets om systeemherstelschijf te starten" niet krijgt, dan staat de bootvolgorde in je BIOS niet op CD/DVD en start Windows gewoon door ! Lees dan terug wat hierboven staat bij "BIOS klaarmaken zodat PC opstart met cd/dvd".

▐ 4. Kies uw taalinstellingen en klik op Volgende.

▐ 5. Klik in het venster Opties voor Systeemherstel op Volgende

Opties voor Systeemherstel wordt nu geopend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens het volgende.

Stop de cd in het cd station en sluit de pc af. Trek de stekker uit het stopcontact of schakel de voeding uit met de schakelaar achteraan op het voedingsblok.

Wacht 5 minuten en sluit de stroom weer aan.

Zet de pc aan en begin te onmiddellijk te tokkelen op F12 of F8.

Normaal krijg je dan een lijst te zien met de mogelijk opstartmedia.

Ga met de pijltjestoetsen op en neer om het cd station te selecteren waarin je herstelcd zit.

Druk dan enter.

Normaal start je dan op van de cd en kan je verder met stap 4 uit bericht 16.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.