Ga naar inhoud

Powerpoint - vierkant ruitje met melding "Think-cell message"

meikever

Aanbevolen berichten

Powerpoint - vierkant ruitje met melding "Think-cell message"

Sinds kort krijg ik bij het openen van eender welke powerpoint presentatie in het midden van het scherm een boodschap think-cell message.

Verdere uitleg in deze kader is think-cell initialization failed. Think-cell will be disabled. Please contact
or call +49-30-6647310 (US toll free +1-800-8918091.

Het enige wat ik kan doen is rechts bovenaan X sluiten of rechts onderaan CLOSE.

Als ik dit doe, loopt de powerpoint presentatie verder, maar er is dan geen bijpassende muziek meer.

Wie weet hierop raad?

Heb vrirusscanner al laten lopen, doch zonder resultaat.

Hartelijk dank voor eventuele hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, ik ben nog niet zo eigen aan deze site. Had deze vraag per ongeluk in Microsoft Office geplaatst en merkte daarna de onderverdelingen! Of ik deze software ooit geïnstalleerd heb?

In ieder geval ben ik naar programma's en onderdelen gegaan en heb daar Think-cell verwijdert, het werkt nu opnieuw uitstekend.

Hartelijk bedankt voor het snelle en efficiënte antwoord.

Ben heel gelukkig dat ik op Google deze site gevonden heb, staat bij mij in "Favorieten". Nog een prettige zondag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.