Ga naar inhoud

Blue Screen - ten einde raad!

Destel

Aanbevolen berichten

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zoals Gemmeke reeds aangaf is het niet normaal dat de grafische kaart na 3 min zo warm word.:dong:

Dit was me even ontgaan helaas dus mijn dank gaat dan ook uit naar eerder genoemde.:top:

Ik ga er vanuit dat het een desktop is dus open de pc en ontdoe hem van alle aanwezige stof.(ontaard u aan een metalen onderdeel van bv. de chauffage alvorens de pc te ontstoffen)

Kijk na deze handeling eens of de pc langer actief blijft bij eender welke bewerking dan ook.

Plaats ter controle dan ook eens een nieuw Speccy logje.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat je logje van Combofix betreft : er zitten nogal wat overbodige sporen van oude virusscanners is. Deze mappen mag je manueel verwijderen :

c:\programdata\Symantec

c:\windows\Startup (disabled)

c:\program files\AVIRA

c:\programdata\Kaspersky Lab

Daarna mag je Combofix ook verwijderen. Dat doe je zo :

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Dag Jean-Pierre,

Heb mijn PC opengedaan en het stof verwijderd. Daarna weer Speccy laten lopen en de temperatuur van de grafische kaart gaf 59° aan (PC stond al meer dan 3 dagen af!).

Probleem is nu dat ik geen verbinding meer heb met internet, zodat ik logje niet kan aanmaken.

Dit bericht verzend ik dan ook van een andere PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan Speccy uitvoeren zonder internetverbinding...zorg wel dat er op de pc al een tijdje activiteit is.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

De link kan je op de andere pc overbrengen via een USB-stick, indien je die niet hebt kan je hem ook gewoon overschrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speccy uitvoeren zonder internetverbinding kan wel maar het zal niet lukken om de snapshot te publiceren.

De link kan je op de andere pc overbrengen via een USB-stick, indien je die niet hebt kan je hem ook gewoon overschrijven.
Dit zal niet gaan omdat je de link pas krijgt als het snapshot gepubliceerd is op de site van speccy en dit lukt dus niet zonder internetverbinding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar deze site en geef daar in het bovenste zoekvakje je PC type op "AMILO Desktop Pi 3630".

Druk nu op het pijltje achter het zoekvak,de drivers voor vista verschijnen nu.

Selecteer daar Lan en download en installeer die driver,kijk nu eens of je na herstart wel terug op het internet geraakt.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.