Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Heb je dat met je beide browsers (Firefox en Internet Explorer) ?

Heb je hetzelfde probleem ook Internet Explorer ?...eventueel een 2e screentje plaatsen, zodat ook de toolbars in IE zichtbaar zijn.

Geplaatst:

Het is best leesbaar. Maak je gebruik van al die Toolbars bovenaan je scherm ? Want die zouden wel eens voor de genoemde problemen kunnen zorgen. Je hebt daar een Toggle, PHP Nuke en Softonic-toolbar zitten ... en die zijn allemaal bekend voor het aansturen van adware. Zij zouden ook de oorzaak kunnen zijn van het feit dat bepaalde woorden worden aangeduid in groen om op door te linken naar advertenties.

Kijk eens via Software of je die 3 toolbars daar kunt verwijderen ?

Geplaatst:

Bij Internet Explorer doet het probleem zich niet voor, maar ik werk altijd met firefox. Ik krijg Toggle en Softonic-toolbar niet verwijderd via software en PHP Nuke zie ik er niet tussen staan.

Geplaatst:

Klik in de menubalk van Firefox op Extra en kies dan voor Add-ons...zoek daar (extensies) naar de 3 toolbars: Toggle, PHP Nuke en Softonic en kies telkens voor verwijderen.

Wanneer je dit hebt uitgevoerd sluit je Firefox af en herstart je je pc.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.