Ga naar inhoud

Waarschuwing: Er treden bronconflicten op in beheer van vensters op het bureaublad.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mijn nieuwe PC die bedoeld is als spel-computer krijg ik bij het overzicht van de prestaties van de computer volgende resultaten:

* processor 7,4

* geheugen 7,5

* grafisch 4,8

* grafisch voor spellen 6,4

* harde schijf 5,9

Als ik zoek om die 4,8 te verbeteren kom ik op de melding in het logboek: "Er treden bronconflicten op in beheer van vensters op het bureaublad.

Scenario : De reactietijd van Beheer van bureaubladvensters is verminderd"... Id 500, etc.

Oorzaak : Bronnen van het grafische subsysteem worden teveel gebruikt.

Diagnose : De framesnelheid voor Beheer van bureaubladvensters is langzaamaan verslechterd.... Id 501, etc...

Waar moet ik zoeken?

Geplaatst:
Waar moet ik zoeken?
Waarschijnlijk bij de kwaliteit van de grafische kaart of de drivers.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Geplaatst:

Ik zie in het logje dat je Microsoft Security Essentials als antivirus gebruikt maar ik zie dat ook Panda Cloud Antivirus Service aktief is. Dit zijn 2 virusscanners en die durven elkaar al eens tegenwerken waardoor, in het beste geval, je systeem vertraagt of, in het ergste geval, je systeem onstabiel wordt en ernstige problemen krijgt.

Eén virusscanner in combinatie met één malware- en spywarescanner zijn voldoende.

Ga naar deze pagina en klik op de knop Autodetect your GPU.

Je systeem wordt gescand en je krijgt informatie over de nieuwste drivers voor je kaart als je deze nog niet hebt.

Je kan de driver dan downloaden installeren indien nodig.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.