Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ,

op die locatie is dit C:\Program Files\EsetOnlineScanner\log.txt niet te vinden :dong:

---------- Post toegevoegd om 11:36 ---------- Vorige post was om 11:30 ----------

dit is de scanner die ik gedaan heb met "eset"

C:\Program Files\Application Updater\ApplicationUpdater.exe probably a variant of Win32/Adware.Toolbar.Dealio application cleaned by deleting - quarantined

C:\Program Files\RealArcade\Installer\bin\OCSetupHlp.dll Win32/OpenCandy application cleaned by deleting - quarantined

C:\Qoobox\Quarantine\C\Program Files\Search Settings\SearchSettings.dll.vir Win32/Adware.Toolbar.Dealio application cleaned by deleting - quarantined

C:\Qoobox\Quarantine\C\Program Files\Search Settings\SearchSettings.exe.vir Win32/Adware.Toolbar.Dealio application cleaned by deleting - quarantined

C:\Qoobox\Quarantine\C\Program Files\Search Settings\SearchSettingsRes409.dll.vir Win32/Adware.Toolbar.Dealio application cleaned by deleting - quarantined

C:\Users\suske\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache\f_00007d Win32/Adware.Toolbar.Dealio application deleted - quarantined

C:\Users\suske\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache\f_00009c Win32/OpenCandy application deleted - quarantined

C:\Users\suske\AppData\LocalLow\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\61\746c6e3d-4f9f6e42 Java/TrojanDownloader.Agent.NCM trojan deleted - quarantined

C:\Users\suske\Documents\Downloads\frostwire-4.18.0.windows.exe Win32/OpenCandy application deleted - quarantined

C:\Users\suske\Documents\Downloads\Setup_FreeFlvConverter.exe Win32/Adware.Toolbar.Dealio application deleted - quarantined

C:\Users\suske\Documents\LimeWire\Saved\suske 1\highland fling.mp3 a variant of WMA/TrojanDownloader.GetCodec.gen trojan cleaned - quarantined

C:\Users\suske\Documents\LimeWire\Saved\suske 1\Shania Twain - Party for Two with Billy Currington (Country Version with intro).mp3 a variant of WMA/TrojanDownloader.GetCodec.gen trojan cleaned - quarantined

  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

hallo ,

het probleem is nog altijd niet opgelost alles is gescand en toch kan ik niet downloaden.

ik weet het niet meer, is er nog wel een oplossing ?

Geplaatst:

hallo ,

kan het zijn dat ik met de recovery cd die ik in het begin gemaakt hebt , dat ik de vroegere instellingen kan terug zetten ? en hoe begin ik daaraan ? :cool:

Geplaatst:

Met die recovery cd kan je de pc teruzetten naar de toestand bij aankoop (de zogenaamde fabrieksinstellingen).

In veel gevallen heeft de pc ook een verborgen hertstelpartitie waarop ook alle gegevens staan om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.

De meeste fabrikanten installeren daarbij een recovery tool waarmee je heel makkelijk terug kan naar de fabrieksinstellingen.

In de handleiding staan meestal beide manieren uitgelegd; met de tool en met de cd.

Ik stel dus voor dat je de handleiding eens doorneemt en als je dan nog vragen hebt, laat het dan maar weten.

Geplaatst:

hallo ,

na veel zoeken ben ik erachter gekomen dat het een probleem met de "Compatibiliteit" zou zijn.

nu snap ik er niks meer van, en hoe los ik dit op ? :thumpdown:

Geplaatst:

Compatibiliteit is de mogelijkheid tot samen gaan. Zaken die niet compatibel zijn, zullen niet kunnen samenwerken omdat aan bepaalde voorwaarden niet voldaan is.

Zo zijn er printers die niet compatibel zijn met windows vista omdat er geen goede drivers voor zijn.

Waar heb je dat gevonden, van die "compatibiliteit"? Heb je een link of zo?

Dan kunnen wij dat ook eens nalezen en bekijken wat er van aan is.

Geplaatst:

hallo ,

tja goede vraag van "waar heb ik dit gevonden" niet op internet in ieder geval , wanneer ik systeemherstel wou gebruiken kreeg ik een bericht dat het niet "compatibel" is. ik heb de handleiding ook doorgenomen van "windows vista" en daar staat dat ik met "smartrestore" het ook kan verhelpen , maar... hoe het daar staat uitgelegd ? daar vind ik op de pc niks van terug , ja "smartstore" het programma wel maar niet zoals in de beschrijvig.

---------- Post toegevoegd om 11:14 ---------- Vorige post was om 11:07 ----------

dit is wat er in staat en wat ik niet terugvind.

smartrestore starten

1.Sla uw werk op en sluit alle actieve toepassingen.

2.VanuitWindows klikt u op Start, selecteert u Programma's en Hulpprogramma's en klikt u opSmartRestore.

Ophet hoofdscherm van SmartRestore vindt u drie tabbladen:

Software (standaardtab):voor het verwijderen en opnieuw installeren

van software,

Hardware: voor het verwijderen enopnieuw installeren van door

Packard Bell geleverdehardware,

Hulpprogramma's: om controles enonderhoud op uw systeem uit

te voeren.

[TABLE]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.