Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hello

Heb een vraagje over Comodo back up !

Als ik een system back up maak met comodo , vindt ik die nergens terug op mijn computer :hmmmm:

Iemand een idee waar comodo dat plaatst ??

Heb hier een afbeelpost-673-1417704571,2497_thumb.jpgding bijgevoegd waarover het gaat !Bedankt bij voorbaat :adore:

Geplaatst:

Als ik je afbeelding goed bekijk, is ze bewaard op je G: schijf, in de directory ComodoBackups.

Normaal moet je bij het maken van de backup de bestemming opgeven, in dit geval heb jij (of comodo) de G: schijf gekozen en dit in de map ComodoBackups.

De systeembackup bevindt zich dus op een G: schijf, in de map ComodoBackups

Uit veiligheidsoverwegingen worden systeembackups nooit gemaakt op de harde schijf waar windows opstaat, maar meestal op een externe harde schijf die is aangesloten op de computer.

Geplaatst:

Hello Kurt - bedankt man !

Dat was ook mijn idee , de G schijf !

Maar die vindt ik dus niet terug en een externe was niet aangsloten , dus ?? waar is dat ding dan opgeslagen ?

Als ik het intype bij Progr. en bestanden zoeken komt er ook niets te voorschijn !

Zal nog eens een poging doen !

Geplaatst:

Sorry kurt --heb het gevonden - externe schijf stond wel open -- G dus :-)

En daar stond ook de system back up dus !!

Gesloten dit topic !

Bedankt Kurt .

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.