Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Hoe kan ik mijn schijfruimte vrij maken,er komt telkens een balkje rechts onder in de bal met ER IS ONVOELDOENDE RUIMTE,HET BETREFT HIER DE F:SCHIJF.De D: schijf is bijna helemaal leeg.Is het niet mogelijk dat ik alles van de f:schijf verplaats naar de D: schijf.Ik wil ook niet zomaar wat deleten.straks is het een programma wat ik helemaal niet mag wissen.Ik snap ook eigenlijk niet waarom alles op de f:schijf is opgeslagen in plaats van de D:schijf.Wie kan mij helpen dit is frustrerend.

mvg

Ramona

Geplaatst:

Welke Windows versie gebruik je?

Ga via start naar "uitvoeren".

Typ in het lege vak: diskmgmt.msc

Je bent nu in schijfbeheer.

Maak er een screen (schermafbeelding) van en plaats die afbeelding in een volgend bericht.

Geplaatst:

even nog wat gegevens

HDD (c:) gebruikt 16.0gb beschikbaar 13,9gb

DATA (D:) gebruikt 1,37gb beschikbaar 109gb

Lokaal station (F:) gebruikt 7,79gb beschikbaar 2,97mb

---------- Post toegevoegd om 21:37 ---------- Vorige post was om 21:32 ----------

ik weet niet hoe je een print screen maakt

Geplaatst:

Hoe je een afbeelding in een bericht kan plaatsen lees je in deze handleiding. (klik erop)

Hoe je een afbeelding maakt via het knipprogramma lees je hier. (klik erop)

Maar als de gegevens uit je bericht 3 kloppen is die afbeelding van schijfbeheer niet meer echt nodig.

Maar wat er op schijf "F" staat is moeten we wel weten.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.