Ga naar inhoud

USB Probleem


faruk36

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal eerst even aangegeven dat ik de forum heb doorgelezen met hetzelfde probleem die ik nu heb alleen tot nu toe heeft het niet geholpen bij mij,vandaar dat ik een nieuwe topic opent.

Na het crashen van mijn explorer werkte mijn usb stick niet meer. Hij wordt niet meer gezien in windows(deze computer). Ik heb hem paar keer gezien maar kon niet formarteren,kon helemaal niks doen. Ik heb de stappen gevolgd die hier in sommige forums stonden maar geen resultaat.

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen want er zitten belangrijke gegevens op.

Ik heb de stick er uit getrokken sindsdien werkt hij niet meer. Soms geeft hij aan gereed voor gebruik maar ik kan hem nergens terug vinden in windows en in schijfbeheer staat hij wel maar dan staat er geen medium eronder. Als ik hem nu erin doe dat staat wel usb-apparaat voor massaopslag is geinstalleerd maar kan hem niet terugvinden op deze computer en bij schijfbeheer staat steeds hetzelfde vermeld.

Divers programma's gebruikt maar geen resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op start (Windowsknop links onderaan) en ga naar configuratiescherm --> systeembeheer --> computerbeheer --> opslag --> schijfbeheer.

In het scherm dat zich nu opent ga je naar je USB-stick (staat aangeduid als verwisselbaar), klik er met rechts op en kies dan voor formatteren.

Wees zéér alert : formatteer enkel de USB-stick !

post-20447-1417704571,7345_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.