Ga naar inhoud

draadloos foto's printen is erg traag


JohannaCanon

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb een canon pixma mp980 draadloos verbonden aan twee labtops. Normaal printen gaat prima, maar foto's totaal niet. Het starten duurt erg lang. Vervolgens wordt na een paar cm het printen alweer afgebroken. Ik krijg er dus geen foto's uit.

Heeft iemand een slim idee? De voor de hand liggende dingen als opnieuw installeren, probeer het eens met een kabeltje hebben we al geprobeerd. De helpdesk van Canon kwam niet verder dan dat.

Verder zou ik wel willen weten of het mogelijk is om het gebruik van de kleurentoners bij zwart/wit prints uit te schakelen. Het inktverbruik is enorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toners uitschakelen gaat niet.

Ik weet niet hoeveel geheugen de printer heeft want als je draadloos doet dan kan het zijn dat je te weinig geheugen hebt op de printer.

Maar het kan ook aan de laptop zijn:

Download CCleaner.

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.