Ga naar inhoud

Thuisgroepen

Gast Vera Arkenaar

Aanbevolen berichten

Gast Vera Arkenaar

Ik heb drie computers, plus een NAS. Allemaal in een Thuisgroep plaatsen zou moeten kunnen. Maar nee hoor.

Mijn Laptop weigert: Kan geen thuisgroep creëeren. Melding:

Uw commputer kan geen thuisgroep maken, want:

Peer Name resoution-service (PNRPsvc), of

Peer Networing Identity Maager (p2pimsvc)

wordt niet uitgevoerd.

Verder geen enkele optie van mogelijke opossingen of wat er aan de hand is. Hoe kom ikhier uit.

Mij cmputers konden tot vorge week uitstekend communiceren. Maar nu ik een nieuwe laptop heb en mijn Hoofd PC een legaal windows paket, doen ze het niet meer.

Geen idee waar ik nog moet zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Vera Arkenaar

De Laptop is:

ASUSTek K93 SV - Processor: Intel® Core i7-2630QM CPU - Windows 7 Home Premium - 64 bits.

Hoofd PC:

Geen naam, MyCom geassembleerd (Q9550) - Processor: Intel® Core 2 Quad CPU - Windows 7 Ultimatum - 32 bits.

Tweede PC:

Geen naam, van Microstar International - Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4200+ MS-7367 - Windows 7 Ultimatum - 32 bits.

NAS:

WD My Book World edition.

Dit is wat ik heb weten op te duiken. Is dit voldoende?

Alvast bedankt voor de moeite,

Groetjes

Vera

---------- Post toegevoegd om 11:50 ---------- Vorige post was om 11:48 ----------

Wat ik vergeet te vertellen, is dat ik inmiddels de thuisgroepen bussiness achter me heb gelaten. Ik werk nu (net als voorheen) via de werkgroep. En dat gaat wel. Zij het met wat hobbels.

Toch blijf ik enorm benieuwd, wat er nu aan de hand was, dan wel wat ik over het hoofd heb gezien, of verkeerd deed.

Vera

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.