Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn laptop terug gekregen van een rep. maar nu heb ik een C schijf van 530 GB en een D schijf van 60 GB ( met recuver er op) en een x schijf van 1 GB.

Nu wil ik een C schijf van 80 Gb en een D schijf van de 490 GB en een x schijf van 30 GB met recuver er op.

Ik heb het geprobeert met schijfbeheer maar hiermee kan ik de C schijf maar 60 GB verkleinen en de D niet vergroten,

ook heb ik het geprobeert met partitie magic maar dat lukt me niet, heeft u een oplossing voor dit probleem?:hmmmm:

B.V.D.

Geplaatst: (aangepast)

Ik zou voorzichtig zijn met wat je doet, het gaat niet alleen om de groottes van de partities, je moet ook in de gaten houden dat ze bootable blijven waar nodig etc.

Hou het simpel en verklein je C: partitie maar laat ze verder ongewijzigd. Maak je systeem partitie ook niet té klein, want dan heb je de kans dat je ze binnen afzienbare termijn moet vergroten. Maak dan een bijkomende data partitie aan in de vrije ruimte. (Want ik neem aan dat dat de bedoeling is).

aangepast door ProMind
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.