Ga naar inhoud

windows bevriest ( Nieuwe laptop)

halsie

Aanbevolen berichten

weet je in veilige modus is het gewoon heel moeilijk testen heb ik al een x eerder geprobeerd toen gebeurde het niet het 1e uur maar het kan soms voorkomen dat het pas na een paar uur gebeurd.. het probleem is gewoon heel moeilijk te ontdekken wanneer het ontstaat. maar wat me wel opviel is elke x als hij vast slaat dat hij dan hele lage download snelheden had vandaar dat ik dacht ik ga hem een keer op de kabel aansluiten en me wlan adapter uitschakelen.

Heb ook de bestuuringssoftware verwijderd en windows automatisch de nieuwste laten downloaden miss dat dit het probleem ook op kan lossen kan het ook zo zijn dat de hardware zelf stuk/defect is en dit veroorzaakt of is dat niet mogelijk?

groetjes Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

aangezien ik nog steeds niet het probleem heb gehad denk ik echt dat het aan me wlan ligt dus ik wil nogmaals nieuwe drivers ervoor gaan downloaden maar welke kan ik dan het beste nemen van de site?

http://downloadcenter.intel.com/SearchResult.aspx?lang=eng&ProductFamily=Wireless+Networking&ProductLine=Intel%c2%ae+WiFi+Products&ProductProduct=Intel%c2%ae+Centrino%c2%ae+Advanced-N+6200

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Dasle : halsie's HP is uitgerust met een Hitachi HDD, is dan deze Drive Fitness Test geen optie om de HDD te testen ?...

Dat gaan we zeker doen, alleen word in Speccy een RAID config vermeld en de kans bestaat dat een controle niet gaat omdat er RAID controllers zijn dit dit niet toelaten.

Maar het is zeker het proberen waard :top:

@halsie

Ga in apparaatbeheer naar je Wlan apparaat, rechtsklik er op en kies Eigenschappen

post-24526-1417704583,4554_thumb.png

Bij Eigenschap kies je Hardware-id's

Kun je de eerste waarde in het vak wat ik rood omlijnd hebt eens vermelden.

Dan nog een vraagje welke firewall gebruik je?

De Windows firewall of een andere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar je Windows 7 64bit gebruikt zou dit de driver moeten zijn voor je WLAN >> http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&DwnldID=20123&ProdId=3200〈=eng&OSVersion=Windows 7%2C 64-bit*&DownloadType=Software Applications

Klik achter File name:ICS_Ds64.exe op, Download ,accepteer de gebruikersovereenkomst en download de driver.

Maar blijkbaar ben je niet alleen met dit probleem met de Intel®+Centrino®+Advanced-N+6200 adapter.

Bij Intel loopt er zelfs een topic over >> Wireless Keeps turning itself off??!!

Laat maar weten of het je probleem oplost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.