Ga naar inhoud

windows bevriest ( Nieuwe laptop)

halsie

Aanbevolen berichten

Ik had inderdaad verkeerd gekeken..en stond inderdaad op maximale prestatie..:hmpf:

Ik heb net nog een x windows er op nieuw op gezet met enkeld de drivers die echt nodig zijn en gedownload van de officiele leveranciers.

En ook de instelling die jij zei ff aangepast gaan het weer mee maken ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

als eerst had ik internet wlan gedaan om de drivers te kunnen downloaden daarna dacht ik inderdaad de chipset.

Tevens de geluidskaart, usb 3.0 driver, windows update's, gewone internetkaart, en voor de rest niet heel veel drivers gedownload.

tot nu toe ook nog niet vast geslagen maar hoe kom ik er achter welke programma's conflicten zouden kunnen hebben als dat dan het geval is?

groetjes Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vandaag toch weer vastgeslagen en er staat vrijwel niets op.

Dus ik zit er steeds meer aan te denken om de wlan kaart te laten vervangen en dan een type nieuwer gelijk neem.

maar nu mijn vraag denk je dat dit het probleem oplost?

en wat kost zoiets ongeveer?

groetjes Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem lijkt zich steeds rond je WLan kaart te begeven.

Met draad doet het probleem zich niet voor en draadloos via usb evenmin :hmmmm:

Zal morgen eens proberen of ik iets uit een manual kan halen van je systeem wat je eventueel zou kunnen helpen.

Daar deze Wlan kaart toch als je leest op internet voor veel problemen lijkt te zorgen is er wel een grote kans dat een vervangende WLan kaart je probleem kan oplossen.

Maar zal morgen eens een manual doorspitten of ik misschien nog een aanwijzing kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot men grote spijt kan ik niets vinden wat je eventueel zou kunnen verder helpen. Kan niet gelijk een instelling of wat dan ook ontdekken.

Nu heb ik eens zitten kijken op de driver download sectie van dit type laptop, en nu zag ik daar voor diverse types een Essential System Update staan maar helaas lost deze fix een probleem op voor een error met de slaapstand.

Helaas denk ik dat er weinig andere opties open blijven dan eens een ander WAN kaartje te proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

ik wou even een update geven.

Ik heb eerst een week me wlan kaart uitgeschakeld en had een dongel gekocht het probleem kwam niet meer voor dus ik heb daarna via internet een nieuwe wlan kaart besteld en deze er ingezet en het probleem niet meer gehad dus denk toch echt dat er een probleem was met mijn wlan kaart.

Ik wil iedereen die tijd in mijn probleem heeft gestoken nogmaals van harte bedanken en zet jullie goede werk vooral voort!

Ik zal iedereen die problemen heeft met de computer dit forum van harte aanbevelen.

Ik zal het probleem als opgelost markeren.

M.v.g. Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.