Ga naar inhoud

windows bevriest ( Nieuwe laptop)

halsie

Aanbevolen berichten

• Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

en daarna kunnen jullie me niet verder helpen? of hebben juklie nog meer programma's voor bv drivers?
Dan proberen we je nog naar andere oplossingen te zoeken ... maar is het aan de hardwarejongens in ons team om je eventueel te helpen.

De boeken van de malwareboys gaan dan dicht :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe eens een schijfcontrole.

Open de verkenner en klik met rechts op de gewenste schijf. Neem de schijf waarop windows geinstalleerd is.

Kies in het menu onderaan voor eigenschappen en open dan de tab extra.

Bovenaan bij foutcontrole klik je op nu controleren.

Vink beide vakjes aan en klik op start.

Dan krijg je de melding dat de schijf in gebruik is en ook de vraag om de controle uit te voeren bij de volgende opstart.

Klik hier op ja, sluit alle openstaande programma's en herstart de pc.

De schijfcontrole zal nu worden uitgevoerd alvorens windows op te starten.

Na afloop krijg je een overzicht van de toestand van de schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi halsie,

We gaan je geheugen eens uitgebreid testen.

Om je geheugen te testen download je op de site van 'Memtest+86.org' de laatste Pre-Compiled Bootable ISO (.zip)

Pak het gedownloade bestand uit en brand het .iso bestand op een cd.

Leg de zonet gebrande cd in je cd/dvd station en herstart de pc.

Stel in je BIOS je cd/dvd station in als "First boot device" en sla deze wijziging op waarna je pc herstart.

Er verschijnt nu volgende scherm.

post-24526-1417704579,6795_thumb.jpg

Hier dien je verder niets in te stellen en na een paar seconden wordt Memtest+86 gestart.

post-24526-1417704579,7086_thumb.jpg

Laat de test eens overnacht draaien, hoe langer hoe beter en betrouwbaarder de resultaten.

Zelf laat ik zo'n test wel eens 20 uur draaien

Als je errors krijgt vermeld dit dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een klein vermoedde dat het komt door me wirreles Lan kaart de Intel® Centrino® Advanced-N 6200 AGN.

aangezien ik die nu heb uitgeschakeld via apparaatbeheer en ik nu via een draad zit en het probleem nog niet heb gehad.

wat me ook opviel was dat tijdens het vastslaan vaak de download snelheid heel erg laag ligt op moment van het vast slaan.

Zou dit het probleem kunnen zijn hoe zou ik dit zeker kunnen weten en is er dan eventueel wat aan te doen?

groetjes Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je laptop niet vast slaat tijdens de test komt omdat het programma volledig vanaf je cd werkt.

Mogelijk kan het nog je harddisk zijn die verantwoordelijk is voor de problemen of mogelijk een ander hardware apparaat zoals je Wlan.

Ook een software conflict kunnen we nog niet uitsluiten.

Als je jou systeem opstart in veilige modus, doet zich dan het probleem ook voor?

Kies enkel in Veilige modus en niet met netwerkmogelijkheden, want dan ben je onbeschermd verbonden met het internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.