Ga naar inhoud

windows bevriest ( Nieuwe laptop)

halsie

Aanbevolen berichten

• Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat is vrij uiteenlopend wat bij de één werkt doet het bij de ander weer niet.

In veel gevallen is het driver gebonden en door diverse drivers te proberen vinden ze soms die éne die voor hun werkt, maar bij een ander werkt die driver dan weer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm nou ik kom net terug van zaalvoetballen de laptop aan laten staan en tot nu toe is hij nog steeds niet bevroren dus miss heeft het toch aan het stuurprogramma van mijn Wlan gelegen.

Ik hoop niet dat ik te vroeg juig maar word wel blij van het idee haha.

laptop staat nu al 9 uur achter elkaar aan heeft hij nog nooit gehaald haha behalve dan vannacht tijdens mem test lol

groetjes Nick

aangepast door halsie
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben het probleem tot nu toe niet meer tegen gekomen denk dat er dus gewoon vanuit de fabriek verkeerde stuurprogramma's op worden gezet en dat er via de hp website dus ook verkeerde stuurprogramma's staan mooi is dat.

Ik zal hem dan ook als opgelost drukken mocht het probleem toch nog terug komen dan kom ik vrolijk weer terug haha.

ik wil iedereen die geholpen/meegedacht heeft ontzettend bedanken en jullie doen top werk!

Groetjes Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

hellaas is het probleem toch nog niet opgelost.

het blijft weer af en toe terug komen 1 ding is zeker het zit hem in me wlan kaart want als ik via wlan usb stick doe dan bevriest windows niet.

Heb de nieuwste drivers erop staan en dat is dus niet het probleem ik weet het echt niet meer zit er nu aan te denken er een nieuwe in te laten zetten zodat ik van het gezeur af ben.

maar misschien heeft een van jullie nog een goed idee..?

groetjes Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb een hele schone installatie gedaan van windows home proffesional dus gebruik dar niets meervan en voor dat ik ook maar iets had geinstallerd deed hij het al dus ik vermoed dat of de kaart miss stuk is of miss tochtoch de officiele driver een fout heeft

groetjes nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt dat je een schone instal had gedaan.

Heb je bij Geavanceerde energie instellingen wijzigen al eens de instelling voor je adapter voor draadloos netwerk nagekeken.

Welke instelling staat er bij jou?

Kijk tevens eens bij Eigenschappen van de netwerkcontroller

post-24526-1417704590,3876_thumb.png

Staat deze instelling uit of aangevinkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Eigenschappen van de netwerkcontroller

Haal het vinkje weg bij De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen en bevestig met OK

Op netstroom 'maximale energie besparing'? :hmmmm: vreemd

Ik zou deze instelling op Maximale prestaties zetten, bevestig deze wijziging met Toepassen en OK

Kijk eens of het iets oplost ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.