Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste de Google Chrome browser heeft zelf een ingebouwde flash player.

Als je de Google Chrome als je vaste web browser neemt, dan hoef je ook niet meer zelf de Flash updates bij te houden.

De Google Chrome houdt zich zelf steeds up to date, je hebt er echt geen omkijken naar. (bovendien is de Chrome super snel)

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

dat kan wel maar waarom werkte het bij mij dan niet??, ik heb er nooit geen problemen mee gehad en nu ineens werkt het niet meer, heb nu al zoveel geprobeert

Geplaatst:

ik heb hem nu via foxfire geprobeerd te downloaden maar krijg nu geen popups meer maar kan ook geen filmpje zien, dan krijg ik de melding dat ik adobe flash player moet installeren, ik kan geen foto's versturen naar een fotoservice om ze af te laten drukken, van mij mogen ze het wel wat simpeler maken, jammer dat niemand het even voor kan doen liefst dan even op mijn laptop ;-)

Geplaatst:
Heb je via deze link (klik erop) gedownload en geïnstalleerd?

Wanneer juist (exact) krijg je dat popup bericht? Als de download begint, of als het gedownload is en je wilt installeren?

Probeer eens te downloaden en installeren met een andere browser.

Je kan ook altijd eens een screen maken van dat popup bericht en plaatsen in een volgend bericht, zo weten we beter wat je bedoelt.

Een screen kan je met het knipprogramma (klik er op) maken en die kan je dan weer in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op).
Misschien dan toch maar eens die afbeelding plaatsen ?... ;-)

Probeer eens om een afbeelding te maken en te plaatsen in een volgend bericht.

Geplaatst:

misschien beter om eerst weer alles te wissen en dan opnieuw te beginnen met installeren want ik heb het nu al zo vaak geprobeert dat ik het even kwijt ben, ik krijg wel een melding dat ik pluggins moet installeren, maar ook dat heb ik gedaan en nog doet hij het niet, hij zegt wel dat de pluginns aanwezig zijn maar waar moet ik dan wezen om ze te activeren

Geplaatst:

Het probleem is dat jij ergens op de computer nog een restje van je oude Flash player heb staan.

Zolang dit erop staat, kun je geen nieuwe Flash player downloaden.

Bij mij gebeurt dit heel vaak omdat ik vaak de nieuwe beta's uitprobeer van de Flash player.

Ik zelf krijg dit altijd opgelost door in de Regedit en de mappen appdata/local locallow roaming,

de mappen van de Flash player of (onder de oude naam van flash player) Macromedia te verwijderen.

Mijn advies !! Ga in deze genoemde mappen niets zomaar verwijderen.

je moet echt weten wat je doet, anders krijg je nog veel meer problemen !

Geplaatst:

Indien restanten van Flash Player (blijven) parten spelen, loont volgende piste eventueel de moeite :

* zet een herstelpunt terug van voor 22 september, hoe je dat doet vind je hier (klik er op).

* verwijder Flash Player dmv deze (klik er op) uninstaller (zie ook post 12 van kurtt).

* schoon nu je pc op met Ccleaner :

Download CCleaner. (klik er op).

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

* als je dit hebt uitgevoerd zoals beschreven download je hier (klik er op) Flash Player (zie ook post 18 van Clarkie).

Haal voor je op de knop Nu downloaden klikt het vinkje weg bij Ja, installeer McAfee Security Scan Plus.

post-20447-1417704578,6993_thumb.jpg

Geplaatst:

Inderdaad, wat Asus zegt werkt ook (Herstelpunt terug zetten naar 22 september)

Maar let wel op: je bent dan wel alle programma's kwijt, die je na 22 sept op je pc hebt gezet !

Maar die programma's kun je wel weer opnieuw erop zetten.

Dus een herstelpunt uitvoeren, loont zich misschien wel voor jou.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.