Ga naar inhoud

USB station flipt


Ro_mien

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met m'n USB station, of misschien beter gezegd, met de externe harde schijf die erop is aangesloten.

Even kort :

Ik heb een externe harde schijf die constant aangesloten is aan 1 en dezelfde USB poort (zo ééntje van WD).

Dit is voor mijn automatische back ups met Norton.

Ik haal hem er dus nooit af.

Nu heb ik sinds eergisteren het probleem dat hij om de paar minuten opnieuw verbinding maakt met de pc en dan terug verbreekt (ja, weet niet hoe ik het juist moet uitleggen).

Dus het is precies alsof ik hem eruit trek en er terug insteek, want het maakt net hetzelfde geluid als wanneer ik iets anders op een usb poort aansluit en hij geeft een schermpje weer met "automatisch afspelen".

Dat scherm gaat soms na een paar seconden weg, soms blijft het staan.

Het is heel erg vervelend.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb echt weken lang goed geweest en het is zo plots opgekomen zonder één of andere instelling te veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien het op een andere PC wel werkt, kan je dan het volgende eens uitvoeren ?

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Kan je de externe schijf testen op een andere PC?

Stelt zich daar het zelfde probleem?

Indien het op een andere PC wel werkt, kan je dan het volgende eens uitvoeren ?

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Heb je de externe schijf kunnen testen op een andere PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.