Ga naar inhoud

opstart probleem

Aanbevolen berichten

Gast stevenhiemeleers
Geplaatst:

hoi,

Ik heb al een tijdje mijn game computer. geen echte problemen mee gehad. nu heb ik mij vandaag een nieuwe muis en headset van steelseries gekocht (sensei en h7). deze heb ik willen instaleren, heb van de officiele site de nodige software gedownload. maar bij de instalatie liep het mis. Bij de eerste poging crashte mijn pc en sprong een blauw scherm op en herstarte de pc. bij de 2de poging lukte de instalatie wel. maar als ik ENGINE (programmatje van muis steelseries) open, gebeurt er niets. ook al ge probeerd met als administrator uitvoeren. er kwam toen een venster dat ik pc moest herstarten.

Na het herstarten bleef pc hangen met het logo van windows met zwarte achtergrond en 'windows starten...". na 5 keer resetten bleef het nog steeds hangen. heb toen geprobeerd met veilig opstarten F8 toen deze ook bleef hangen heb ik geprobeerd met op fouten controleren. dan heb ik ook nog andere dingen geprobeerd toen ook windows testen van geheugen ofzo.

Maar deze test blijft lopen. 'hulpprogramma windows geheugencontrole' na 100% start het gewoon opnieuw. heb dan maar nog eens opnieuw opgestart. maar bij opstarten start het automatisch terug deze test. ook als ik F8 ingehouden druk, komt deze test. zelfs als ik afsluit en power afzet en terug op, komt deze test.

heb ook al in opties via F1 vanalles veranderd maar als die op 100% komen dan start het opnieuw.

hieronder wordt vermeld

status:

er zijn nog geen problemen gevonden.

hoewel het erop kan lijken dat de test niet meer actief is, wordt deze nog steeds uitgevoerd. wach totdat de tests zijn voltooid...

de computer wordt automatisch opnieuw opgestart. de testresultaten worden weergegeven als u zich aanmeldt.

deze testen hebben zich nu al 4-5 keer afgespeeld maar er gebeurd niets...

wie zou mij willen helpen? ik zou het erg apprecieren.

mvg

steven

Geplaatst: (aangepast)

Opstarten en tokkelen op de F8 toets dit tot je opnieuw in het opstartmenu terecht komt.

Kies daar eens Laatst gekende werkende configuratie.

Helpt dat?

aangepast door Jean-Pierre
Gast stevenhiemeleers
Geplaatst:

die had ik al geprobeerd. heb ook al men muis en headset uit pc gehaald en dan probere opstarten.

als ik esc=afsluiten gebruik dan start deze test ook opnieuw. erg vervelend :D

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.