Ga naar inhoud

Intern geheugen uitbreiden

sers

Aanbevolen berichten

Wat ik nog niet geproberd heb is de 2 oude 256mb te laten staan en de twee nieuwe 1GB er bij te zetten.

Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat Dell dimension 4600 maar 2GB totaal kan hebben. Weet het niet zeker.

Is dat misschien een idee of heeft het dan gewoon geen effect?

---------- Post toegevoegd om 23:27 ---------- Vorige post was om 23:24 ----------

U geeft een antwoord op mijn vraag voordat ik hem gesteld heb!

Ok ik ga nu bij de twee oude de twee nieuwe zetten.

Ik kom terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

O0!

Maar wat ik bedoelde is dat ze eigelijk allebei niet werkten. De eerste in eerste instantie wel maar toen ik daarna de andere 1GB er voor in de plaatst gezet had (die gaf een geheugendump) en dus de eerste 1Gb weer terugzette gaf die ook een geheugen dump

.

Wat ik nu heb gedaan is ze alle vier erin gezet.

Net gedaan. hij starte op met weer een popup ""ërnstige fout hersteld"""

Verder: email getest met een mailtje naar mezelf...is goed

Toen zag ik uw berichten en nu zit ik dus op internet met u te praten.

Ik ga nog even verder testen met internet en aan en uit zetten en kom dan terug

ok?

---------- Post toegevoegd om 23:55 ---------- Vorige post was om 23:43 ----------

nou. heb het ding aan en uitgezet. werkt goed. internetten werkt goed. mail werkt goed.

Lijkt erop dat het is opgelost!

Wat is de beste manier om te testen dat alles nu sneller werkt?

Internet is natuurlijk afhankelijk van mijn abonnement dus daar kan ik het niet echt zien. Ik heb wel de indruk dat de schermen sneller achter elkaar opkomen. Is er ergens een test die ik kan doen en, kan het eigelijk wel 2x1 GB en 2x 256MB?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij voor je dat het dan uiteindelijk toch is opgelost geraakt.

Wat nu de oorzaak was is en blijft me toch een misterie.:hmmmm:

Om je extra geheugen kwa snelheid een beetje te testen kun je best geheugen intensieve programma's gebruiken maar ook dat heb je reeds uitgevoerd dus dan is ook dat opgelost lijkt mij.

Als hiermee het hele probleem van de baan is dan mag je deze vraag markeren als Opgelost.:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja beste Jean-Pierre, Het probleem is opgelost en....misteries zullen er altijd blijven.

Had vanmorgen nog een klein probleempje met mijn Sitecom wireless router. Hoe dat is ontstaan is ook een misterie maar het was simpel om dat op te lossen: uninstalled oude programma, van de site van Sitecom een nieuwe driver geladen (is tegenwoordig geschikt voor alle Sitecoms!) en het liep gesmeerd!

Voordat ik afsluit als OPGELOST zou ik je nogmaals hartelijk willen bedanken voor de getoonde intresse en hulp

Bedankt!

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.