Ga naar inhoud

Stuurprogramma probleem, Microsoft Virtual WiFi Miniport-Adapter?

manonisos

Aanbevolen berichten

Hoii,

Onlangs heb ik problemen gekregen met mijn microfoon (ingebouwde laptop-mic), die doet het namelijk niet. Voorheen deed ie het prima, en ook al staat ie aangevinkt bij 'opnameapparaten', er wordt niks opgenomen...

Maar toen ik wilde kijken bij 'apparaten en printers', stond er een geel driehoekje met een uitroepteken bij mijn laptop-icoontje. Een probleem dus, yay, nog meer problemen.

Als ik er klik, krijg ik dit: post-28166-1417704572,8708_thumb.jpg Wat mag dat 'Microsoft Virtual WiFi Miniport-Adapter' betekenen?

Als ik op 'deze oplossing toepassen' klik, eindigt het met dat er niets is opgelost.

Ik heb net wel geprobeerd om aan het einde op meer opties weergeven te klikken, en dan gaat ie ook via internet of zo een oplossing zoeken, maar dan waarschuwt ie mij dat het een onbekend iets en het eventueel schadelijk kan zijn voor mijn computer, dus doe ik dat liever niet.

Iemand die me hierbij kan helpen/ervaring heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.