Ga naar inhoud

media fout 2210

ronaldju97

Aanbevolen berichten

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

IK denk dat we alles eens op een rij moeten zetten.

• Met welke browsers heb je het probleem op rtl.nl?

Je gebruikt avant browser voor rtl.nl maar je bent ook over Internet explorer bezig....

• Welke Windows 7 versie heb je?

De 32 of 64 bit versie?

• Je internet explorer is dat een 32 of 64 bit versie

• Al die foutmeldingen uit bericht 10 heb je die enkel bij de site van rtl.nl?

Indien je die foutmeldingen ook krijgt wanneer je niet op internet gaat, wanneer krijg je die dan?

• Ben je woonachtig in Nederland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de Chrome browser maar dat komt omdat het niet tijdelijk niet meer mogelijk is om Google Chrome te gebruiken voor rtl.nl

En bij de Avant browser werkt hij soms en meestal niet.. En ook bij Mozilla Firefox werkt hij niet.

Ja dat kwam omdat mij werd aangeraden Internet Explorer op te starten zonder ''toeters en bellen''.

Maar dat lukte niet vandaar..

Ik heb Windows 7 Home Premium de 64bit versie

Die krijg ik alleen bij de site van rtl.nl op het moment dat ik een filmpje begin of bijvoorbeeld midden in het filmpje.

En ja ik woon in Nederland.

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Heb je deze update uit bericht 8 reeds gedownload en geïnstalleerd?
  • Die filmpjes zijn die betalend?
  • Controleer ook onderstaande eens:

[h=2]Woont u in Nederland maar kunt u alsnog sommige video's niet bekijken?[/h]Sommige mensen die in Nederland wonen, hebben een buitenlands ip-adres, waardoor ons systeem denkt dat deze mensen in het buitenland wonen. Sommige providers opereren vanuit het buitenland en geven daarom buitenlandse ip-adressen uit. U kunt zelf controleren of u een ip-adres uit het buitenland heeft: http://www.geoiptool.com. Als u een buitenlands ip-adres heeft, kunt u dus geen video's bekijken die alleen voor Nederlandse kijkers toegankelijk zijn.

• Lost bovenstaande je probleem niet op vul dan dit feedback formulier in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon een Nederlands IP..

De filmpjes zijn niet betalend.

En die update heb ik zover ik weet niet uitgevoerd dus daar zou het wel in kunnen zitten..

Maar als ik hem probeer te downloaden staat er: Setup Error, Onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze opdracht te verwerken..

Terwijl ik bijna nog 250GB opslagruimte heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owoke,

Ik heb nu Silverlight 5 erop gezet maar die doet het ook niet..

En dat feedback formulier heb ik al eerder ingevuld maar heb nooit antwoord gekregen..

Ik heb het nu net weer gedaan maar heb er niet heel veel vertrouwen in..

Ik zou zelf eigenlijk ook niet echt iets meer weten heb al zoo veel geprobeerd..

Zou het helpen als ik mijn hele hardeschijf leeg haal?

Of is er nog een ander alternatief?

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.