Ga naar inhoud

constant piepgeluid en geen beeld

Gast pitbull

Aanbevolen berichten

hoi

pc geeft constant pieptoon en geen beeld.

heb tot nu toe al vanalles geprobeerd maar nog steeds hetzelfde.

-het geheugen verwijderd en opnieuw opgestart

-beeldkaart verwijderd en opnieuw opgestart

-alles losgekoppelt en verwijderd en opnieuw opgestart

-voeding veranderd

-mobo gereset

de pieptoon was er enkel niet toen ik het 4 pins stekkertje loskoppelde (zwart - geel kabels) maar dan had ik nog steeds geen beeld.

weet iemand wat het probleem kan zijn of zal het mobo of cpu kapot zijn?

mobo is MCP73VT-PM

alvast bedankt voor jullie hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens wat ik kan terugvinden heb je een AMI BIOS . Een lange bieptoon wijst blijkbaar op een memory fout (dus ook zonder memory). Als je twee bankjes geheugen hebt kan je eens proberen om er maar ééntje te plaatsen. Nog steeds een probleem ? Alleen het andere. Je kan ook de slots die je gebruikt eens omwisselen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens wat ik kan terugvinden heb je een AMI BIOS . Een lange bieptoon wijst blijkbaar op een memory fout (dus ook zonder memory). Als je twee bankjes geheugen hebt kan je eens proberen om er maar ééntje te plaatsen. Nog steeds een probleem ? Alleen het andere. Je kan ook de slots die je gebruikt eens omwisselen.

dit had ik al geprobeerd maar ga het nog is proberen maar met andere geheugenlatjes mss dat degene die er in zaten beide kapot zijn. laat het weten als ik het getest heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

heb het getest met 2 ander latjes en nu is het piepgeluid weg maar krijg nog steeds geen beeld.

ga morgen eerst nog is een andere voeding proberen want als ik de pc start krijgt hij precies niet genoeg stroom door om alles te laten draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

heb het getest met 2 ander latjes en nu is het piepgeluid weg maar krijg nog steeds geen beeld.

ga morgen eerst nog is een andere voeding proberen want als ik de pc start krijgt hij precies niet genoeg stroom door om alles te laten draaien.

heb een ander voeding geprobeerd maar nog steeds hetzelfde. wat denken jullie bordje kapot of.....?
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sorry voor de late reactie maar heb het opgegeven,denk niet dat het te repareren valt.

dus heb het bordje maar weg gedaan.

toch bedankt voor alle hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.