Ga naar inhoud

Windows 7 aanpassen

selimboy9

Aanbevolen berichten

Beste mensen.

ik ga mijn computer opnieuw installeren..

ik heb windows 7 profesionnal

maar ik heb ook de orginele licnentie en de orginele iso op de computer..

ik wil graag die iso aanpassen zodat ik mijn sleutel gelijk inporteer.

en graag dat tijdens of gelijk erna programma's worden gestart..

en dat alles dan automatisch gaat.

dit doe ik want ik heb mijn computer al 4 keer opnieuw geinstalleerd maar na een tijdje wordt hij weer te vol..

en na de installatie heb ik altijd gedoe met die code want mijn drivers van internet zijn dan niet geinstalleerd en activeerd hem dan niet en al die programma's installeren..!

Wordt er gek van!

wie kan mij helpen!?

mvg:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet gemakkelijker als je dan gewoon vanaf het moment dat je PC volledig in orde is, dus na installatie van Windows met drivers en programma's, een kloon van je schijf maakt.

je kan dat met een Back-up programma, je moet dan gewoon de recovery- disk van dat back-up programma in je dvd-rom plaatsen.

Je PC herstarten vanaf die dvd-rom en je kloon terug plaatsen.

Dat is alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb windows 7 profesionnal

maar ik heb ook de orginele licnentie en de orginele iso op de computer..

ik wil graag die iso aanpassen zodat ik mijn sleutel gelijk inporteer.

Hebben we het over een Windows 7 uit dit topic ?...

dit doe ik want ik heb mijn computer al 4 keer opnieuw geinstalleerd maar na een tijdje wordt hij weer te vol..

Hoe kan je pc ''te vol'' geraken van een eenvoudige Windows 7 installatie ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan best gewoon windows opnieuw installeren, daarna enkel de absoluut noodzakelijke programma's erop installeren, en direct daarna een volledige systeembackup ervan maken. Windows 7 heeft een ingebouwde systeembackup-functie. U hoeft er geen apart programma voor te installeren.

Er bestaan ook programma's om windows "vanzelf" te laten installeren, zodat je niets meer moet ingeven tijdens de installatie. Met rtse7en lite is dat mogelijk:

http://www.rt7lite.com/rt-se7en-lite.html

Je vult de gegevens in (zelfs windows updates kan je erop plaatsen), daarna vraagt het programma de windows 7 dvd en wordt deze ingelezen. Nu kan er een bootable iso gemaakt worden. (met al je vooraf ingestelde gegevens).

Ik heb het programma rtse7en lite echter nog nooit gebruikt, dus het kan zijn dat de procedure (nog) anders is!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Hoi selimboy9,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.