Ga naar inhoud

Graag info aub betreffende volgend probleem.

Gast danbec

Aanbevolen berichten

Geachte,

Volgende doet zich voor;betreft Windows XP op een Multi seat PC met 6 schermen.

1/ Onderbeheerder is er geen enkel probleem en kan ik alle mappen en bestanden openen die er zijn.

2/ Onder de 6 users kan ik vele mappen en bestanden niet meer openen.Telkens wanneer we een bestand of map willen openen krijg ik volgende melding:

De bewerking is geannuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact met de systeembeheerder!!!

Nochthans wordt alles aangemaakt onder beheerder.

Deze gebruikers kunnen allemaal normaal in hun map Mijn dokumenten om te werken. MAAR!!!

Ik moest een nieuwe medewerker aanmaken als gebruiker op de D-Schijf en hier hebben we nu hetzelfde probleem. Wanneer deze gebruiker in zijn map Mijn Dokumenten wil gaan geraakt hij er niet in en krijgt ook hij steeds dezelfde melding zoals hierboven vermeld.

Hebben julie soms een oplossing hiervoor aub.

Alvast bedankt bij voorbaat,

Met vriendelijke groeten,

Danny Beckx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windowstoets + R

Typ in het vak dit: secpol.msc en dan enter

Ga naar Lokaalbeleid>Beveiligingsopties

Rechter deelvenster>dubbelklik op status v.h. administratoraccount en schakel het in.

Herstart de pc en log in als administrator en maak er,naderhand, een wachtwoord voor aan. Wil je dat allemaal niet voer je handelingen dan uit (rechtsklik>uitvoeren als) als administrator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.