Ga naar inhoud

iTunes Album Afspeellijst speelt niet in juiste volgorde af.

Lainfan

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik heb een wat vreemd en vervelend probleempje met iTunes. Ik gebruik dit programma nu al dik 5 jaar op Windows XP, en hoewel ik het programma toch zeer goed ken is dit iets waar ik niet uit ben gekomen de laatste maanden.

Sinds een update niet zo lang terug is de volgorde waarop hij nummers afspeelt in specifieke mappen veranderd. Het gaat hier om 'CD-mappen'. Hiermee bedoel ik:Wanneer je een 'MAP' aanmaakt in iTunes bij de afspeellijsten, en daar stop je CD's in (eventueel in verschillende afspeellijsten, maar niet per se.)

Ik krijg dan zo'n overzicht in de map:

post-28202-1417704577,5925_thumb.jpg

Normaal wanneer ik een lijst afspeelde deed hij dat zoals het hoort. Eerst nummer 1, dan 2 etc. Tegenwoordig speelt hij achterstevoren, Regelmatig start hij ook met track 1 van cd2 of met een totaal willekeurige track.

Zoals in de screenshots te zien is, staat shuffle niet aan.

Wanneer ik de afspeellijst zélf open in ene apart scherm, doet hij het wél normaal.

Ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem, want het is behoorlijk vervelend om CD's (zeker gemixte) niet in de juiste volgorde te horen.

m.v.g.

ps. Ik heb een search gedaan van te voren, maar kon het niet zo snel vinden in het archief. Excuses als ik het toch over het hoofd heb gezien.

post-28202-1417704577,546_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.