Ga naar inhoud

Muis doet het niet bij opstarten PC

dirk

Aanbevolen berichten

Telkens wanneer ik de pc opstart zie ik dat het lichtje van m'n optische muis ook brandt, doch die doet het niet. Wanneer ik dan de muis (USB-aansluiting) eens uit de poort trek en er terug insteek doet ie het weer wel. Op zich geen groot euvel zou je denken doch mijn desktop staat in een schuif in een bureau die daarvoor voorzien is dus dat is niet echt optimaal :hmmmm: om heel de boel daaruit te halen en er telkens terug in te steken.

Als ik de muis uittrek en terug insteek en ze werkt en ik de pc niet uitzet maar opnieuw opstart gaat m'n muis wel.

aangepast door dirk
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Hallo Dirk,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien het feit dat het probleem zich niet altijd stelt kan ik hier moeilijk op antwoorden. Ik heb de installatie van de muis ongedaan gemaakt waardoor ze natuurlijk niet meer werkte.

Nadat ik heb heropgestart werkt ze weer. Of het probleem nu opgelost is kan ik natuurlijk (nog) niet zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de bovenste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geinstalleerd worden en de poorten worden geinitialiseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.