Ga naar inhoud

Outlook 2000 en Facebook

anne55

Aanbevolen berichten

dag,

ik werk met Outlook 2000 en ben daar zeer tevreden mee.

recent heb ik een Facebookpagina aangemaakt.

als ik de mails van Facebook wil openklikken, blokkeert Outlook volledig en

moet ik het programma afsluiten en herstarten.

en is de eerste mail nog steeds of weer een Facebookmail dan blokkeert het weeral.

het is heel moeilijk om die mails te verwijderen! kan alleen door ook de mail voor en na mee te pakken en ze te verwijderen.

daarna werkt Outlook weer normaal.

enig idee hoe dat zou komen? en wat ik er kan aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag,

bedankt voor je reactie clarkie :-)

zowieso krijg ik die mails niet open want als ik op die mails klik blokkeert Outlook dus.

het zijn de "gewone" mails van Facebook (ik heb vergeleken bij vrienden van mij)

in hun Helpcentrum zetten ze: DDIDjLBa4mr.gif

Hoe kan ik ervoor kiezen geen uitnodigingen of herinneringen meer te ontvangen van Facebook?

Volg de aanwijzingen onder aan de e-mailberichten van Facebook als je geen uitnodigingen of herinneringen meer van Facebook wilt ontvangen.

hoe je dat dan moet doen als je zelfs niet IN de mail geraakt?!...

ik ben dan, zoals jij voorstelde, via Facebook gegaan en heb daar ingesteld dat ik over NIKS nog mail wil krijgen.

dat zal wel lukken

maar ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat mijn vrienden die berichten wel kunnen openen en lezen en ik niet

het "blokkeerprobleem" is misschien opgelost maar de oorzaak?

ligt het aan Outlook of niet? mijn vrienden werken met Hotmail.

bedankt & groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.