Ga naar inhoud

Defecte Laptop... Verkopen of niet de moeite?

Bazmannn

Aanbevolen berichten

Best grappig want ik zat toevallig ook bij dezelfde aanbieder...jouw scherm is de glossy (blinkende) uitvoering, ik kwam hetzelfde scherm in matte uitvoering tegen.

Als je koopt via ebay : betaal met Paypal, dan geniet je bescherming...koop bij iemand met een goede reputatie (feedback score) en koop bij iemand die ook reeds zeer veel heeft verkocht.

Pluis alles grondig uit : garantie, terugstuur mogelijkheden, nieuwstaat, verzendingskosten...check ook waar precies de connector zit op je scherm...neem desnoods contact op met de aanbieder via mail en stuur hem een paar foto's door van de achterzijde, zodat je vergissingen kan uitsluiten.

Er zitten aardig wat schelmen op ebay, maar ik heb er nog geen slechte ervaring(en) mee gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou liever iets meer geven voor minder risico op een miskoop...da's mijn idee.

De site waar Jean-Pierre naar linkte heeft een prima reputatie en levert kwaliteit.

Feit is dat je laptop die herstelling zeker waard is, uiteraard op voorwaarde dat ie verder prima functioneert...de test met het extern scherm zal hier allesbepalend zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.