Ga naar inhoud

Windows Live Mail

Stamperken

Aanbevolen berichten

Ik zit al een hele tijd met onderstaande probleem wanneer ik mijn hotmailaccount emails wil binnenkrijgen alsook dus gewoon aanmelden bij msn.

Kunnen jullie ergens hulp bieden want zie geen oplossing :hmpf:

Dit is de steeds terugkomende foutmelding:

"Voor het account Hotmail kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het aanmelden bij Windows Live ID is mislukt omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw.

Onderwerp 'T-shirt'

Windows Live Mail-fout-id: 0x800488FE"

Klein detail: als ik de "normale" weg volg bij zo'n problemen kom ik uiteindelijk terecht bij "Uw Windows Live-account herstellen" (waar wordt bevestigt dat mijn account werd geblokkeerd!) maar daar vragen ze dan naar een prepaidkaartnummer etc. en heb hetgeen ik kon invullen, ingevuld maar of dat terecht komt...

aangepast door kape
naam Hotmailaccount verwijderd - SPAM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je hotmail account geblokkeerd is volg je best deze link (klik er op)...wanneer je de ganse procedure doorloopt kom je uiteindelijk in contact met een medewerker van Microsoft die je identiteit gaat checken.

Yip en dan kom ik ook terecht op "Uw Windows Live-account herstellen" zoals ik in mijn 1ste berichtje vermelde...

Maar als ik daar alles probeer in te vullen (buiten die prepaid-toestanden...) en ik verstuur het, dan krijg je alles wéér te zien maar leeg. M.a.w. heeft hij dan iets verstuurd of niet? I don't know...

aangepast door Stamperken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch een ander e-mailadres opgegeven dan het geblokkeerde hotmailadres?

Ja ik heb mijn normaal emailadres opgegeven... en? Ik probeer gewoon uit te leggen dat ik de indruk krijg dat die "email" niet werd verzonden op desbetreffende site.

Ik weet niet op wat tijd je daar normaal reactie van krijgt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.