Ga naar inhoud

Nieuwe Asus laptop langzaam

Peter86

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen… ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch raad ik je algemeen gezien aan al die pre-installed ASUS-drivers er van te gooien, die heb je letterlijk voor niks nodig. Dat is 't eerste wat ik heb gedaan toen ik mijn Asus N73s laptop gekocht heb, alle ASUS drivers weg + alle andere voorgeïnstalleerde trial programma's waar je niet eens een key voor hebt, spelletjes die je toch nooit gaat spelen (ongelofelijk wat een hoop troep er op de PC staat bij het opstarten) er van gegooid.

Enige nadeel, als je 't een nadeel kan noemen, de bedieningsknopen voor Volume Up/Down op m'n laptop werken niet meer, maar dat is 't minste van mijn zorgen want die gebruik toch nooit.

PC werkt aanzienlijk sneller na het "opschonen" van alle voorgeïnstalleerde programma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.