Ga naar inhoud

Facebook rummikub

bartolo

Aanbevolen berichten

Nog altijd dezelfde, het tabblad vernieuwt telkens als ik op PLAY NOW of GAMES LOBBY klik. Jammer genoeg geen verbetering...

Sinds gisteravond krijg ik wel een venstertje op het bureaublad, na het opstarten : This OS is not supported, If you have any question, please contact us!! Dan druk ik gewoon op OK, en dan verdwijnt het weer. Dat venstertje moet wel weg als ik weer opstart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Download CCleaner.

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, zal sebiet doen.

Nog iets ; ik keek naar het inhoud vd foutenrapport van IE, en kreeg dit te lezen :

De volgende bestanden worden aan de foutenrapport toegevoegd :

C:\DOCUME~1\gebrui~1\LOCALS~1\Temp\4f97_appcompat.txt.

Tussen Temp en appcompat verandert het regelamtig van cijfers en letters; zo kwam er naast 4f97 ook zo uit : d1cc

Misschien kan je daar iets uit afleiden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik krijg telkens zo'n melding via facebook rummi.
Ben onvoldoende vertrouwd met Facebook-games om daar dan verdere conclusies te kunnen uit trekken. Mogelijk zijn er hier op het forum andere gebruikers die hetzelfde spel spelen en eens kunnen bekijken of zich daar een gelijkaardig probleem mee voordoet ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem, nu intussen zo'n 2 weken.

Wel had ik hierover al rechtstreeks naar de helpdesk van Facebook gemaild en intussen ook al een reactie gehad.

Zij adviseerden me om het via Firefox of Google Chrome te proberen (gebruikte hiervoor altijd IE).

Nu heb ik Firefox op de comp staan en krijg ik geen echte foutmelding meer, maar als ik op de beginpagina van Rummikub de "play now"-knop aanklik, kom ik op een pagina met de Rummikub-"aardbol" en een tekstballon met de tekst "online spelen" in het engels, duits, of spaans.

Het vreemde daarvan is, dat ik al online ben.

En als ik het veld dan weer aanklik, dan kom ik opnieuw bij het beginveld van Facebook Rummikub.

Kortom, ik ben er niet echt iets mee opgeschoten.

Maar......

Toevallig heb ik van 't weekend op een andere computer in huis ingelogd en vanaf die comp kon ik wél Rummikub spelen.

Dus kan ik weinig anders concluderen, dan dat het in de instellingen van mijn eigen comp ligt.

Intussen heb ik al het een en ander geprobeerd in het configuratiescherm én in de instellingen van mijn internet, maar helaas heb ik nog geen oplossing gevonden.

Een andere optie zou misschien kunnen zijn, dat er eind september een automatische update is geïnstalleerd, die qua instellingen misschien problemen geeft.

Helaas is mijn geheugen niet zo super, dus ík heb geen idee of er idd een update is geweest van het een of ander.

Het enige, dat ik weet, is dat ik eerst wel gewoon Rummikub kon spelen en toen ineens niet meer!

IEMAND EEN IDEE????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.