Ga naar inhoud

Nvidia faalt altijd tijdens installeren nieuwere drivers

ultraking x2

Aanbevolen berichten

ik moet het al een tijdje stellen met een oude nvidia driver voor mijn geforce GT 220. Nu is de battlefield 3 beta uitgekomen en ik zou die wel heel graag eens uitproberen maar daarvoor moet ik de nieuwste driver hebben. Iedere keer als ik die probeer te installeren, ookal vink ik de andere opties voor de hd sound en 3d weg, faalt de intallatie nadat hij ongeveer in 20% zat. Ik heb al geprobeert de driver volledig te verwijderen via configuratiescherm en daarna nog eens extra te verwijderen met driver cleaner pro en daarna de nvidia driver te installeren in veilige modus maar dat heeft mij niets vooruit geholpen. Het bericht dat ik krijg na het mislukken is 'grafisch stuurprogramma failed to install' waarna ik het lijstje met de grafische driver, physx, 3d en hd sound zie waarachter staat dat niets is geinstalleerd. Op het internet heb ik gezien dat massaal veel mensen hier last van hebben en dat nvidia er niets aan doet.

aangepast door ultraking x2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Vermeld tevens eens de juiste versie van driver die je probeert te installeren of een link naar de driver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.