Ga naar inhoud

muziekprogramma

ricardo425

Aanbevolen berichten

Hallo beste vrienden,

Ik ben op zoek naar een muziekprogramma waar ik allerlei dingen zou kunnen mee doen.

In de eerste plaats zou ik graag hebben dat er geen lege plaats komt tussen twee liedjes. Ook zou ik graag switchen van het ene naar het andere liedje, en ook eventueel overlappen. De bedoeling is om zo een beetje als dj te spelen (niet op professioneel gebied). Ook zou het handig zijn om zo mijn eigen cd's te kunnen branden. Het liefst gratis maar wanneer betaalbaar mag het ook een betalende versie zijn.

Misschien enkele tips om me op weg te helpen?

Met dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Audacity kan je al heel wat doen. Zelf gebruik ik het ook om wat te knippen in liedjes of bepaalde stukken samen te voegen.

Je kan je creaties daarna converteren naar het mp3-formaat. De eerste keer zal je een melding krijgen dat je niet de vereiste plugins hebt geïnstalleerd. Deze kan je wel gewoon downloaden via de website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Jurgen voor deze tip. Zal het eens bekijken en desnoods uitproberen of deze bij mijn niet ervaring wat past.

---------- Post toegevoegd om 10:01 ---------- Vorige post was om 10:00 ----------

Hoi ricardo425,

ik heb zelf geen ervaring met zogenaamde dj-software, maar ik vond hier wel een aantal tips terug die jou mogelijk kunnen helpen ?...

Bedankt Asus, ook uw tips zal ik eens goed bekijken. Alle tips zijn welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.