Ga naar inhoud

DBX bestanden

Carlabak

Aanbevolen berichten

alle mails overgezet uit OE, vanuit XP en word 2003/ kan op windows 7 geen outlook installeren, dus nu alles via windows live, ik kan via OE geen bestanden terugzetten omdat ik geen OE heb. Via Winmaximizer wordt ik niet wijzer.. ze herstellen slechts 25 fouten. En dan moet je kopen.

Op deze site zag ik al heel veel over DBX en OE, maar nergens een oplossing om deze bestanden op een andere manier te openen, via word2007 krijg ik allemaal rare tekentjes. Wie kan me helpen?

PS, de oude bestanden van windowsXp zijn via een usbstick overgezet naar mijn laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, deze schermen verschenen inderdaad

---------- Post toegevoegd om 08:11 ---------- Vorige post was om 08:03 ----------

Zal ongetwijfeld aan mij liggen,maar deze website geeft geen verwijzing naar dbx, ook niet in "search:, maar bedankt voor je hulp

aangepast door Carlabak
is voor het antwoord voor Kape, nu schuin gedrukt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ongetwijfeld aan mij liggen,maar deze website geeft geen verwijzing naar dbx, ook niet in "search:, maar bedankt voor je hulp
Vreemd ... als ik die link aanklik, krijg ik bvb. volgende uitleg over het programma :

[h=2]Repair Tool of the Week: DBXtract 4.5[/h] by Bryce Whitty

DBXtract 4.5 is a free (anything above 4.5 becomes paid), stand alone utility that is designed to extract emails out of corrupt Outlook Express databases (.dbx) and turn them into individual .eml files. In laymans terms for our not-so-techie readers, Outlook Express stores your emails in a single database file called a DBX. This file can become corrupt for many reasons and all your emails inside can become unreadable. This tool can extract all your emails so you can read them seperately as .EML files.

... en kan je dat daar ook downloaden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige reden kan dan nog zijn dat Win 7 dit programma niet aanvaardt en daarom deze "fatal error" genereert. In principe moet je dat ook toepassen op je OE die op Win XP draait, om een overzicht te krijgen van de individuele berichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.